I´m Alive!

Jag överlevde första dagen på jobbet! Det här kommer nog bli en bra sommar, dagen gick väldigt fort! Men guud vad trött jag är nu! Förstår dock inte varför man ska ha en timmes lunch? Det måste ju göra att man blir helt slut, men jag tror jag ska ta den ena stunden till att promenera! Det tror jag blir bra!

Imorgon blir det heldag, till 16! Idag gick jag bara till 14, sen fick det bli raka vägen till ALingsås och Arbetsförmedlingen (efter jag hämtat Linus) och lämna in lappen. Fick även införskaffat present till söndagens födelsedagsbarn! Imorgon är det fredag igen o då åker pappan i huset till Husqvarna och jag har bjudit hem Malin o Ulli hoppas på JOsefine också o lilla LYCKE:) Hoppas på grillväder!

Nu är nog kycklingen snart klar så vi kan fixa resten:)

SO long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0