Alldeles för länge sen...

Jag vet inte riktigt vad som hänt, mer än att förra veckan låg jag i maginfluensa skulle jag nog vilja kalla det. Ingen aning vad det var för skit riktigt! Men mådde skit, men jag har tur som har sådana underbara släkt o vänner som kunde ta vår lillfis då jag inte orkade att ta hand om honom! Men usch vad det gör ont i mammahjärtat att va så sjuk som man inte ens kan ta hand om sitt eget barn. Jag tror dock det hade blivit värre om jag skulle ta de sista krafterna jag hade för att sysselsätta Linus och att han hade det mycket bättre där han var!

Jag blev piggare i helgen men har nu åkt på en vanlig förkyldning istället med hosta och annat, JIPPI! Linus hostar på han med men vi är pigga än så länge! Han ligger just nu och sover, somnade väldigt tidigt idag. Vi åkte ner till sollebrunn för ett besök hos Sandra och pojkarna tänkte vi, men där var det ingen hemma så vi fortsatte direkt till affären. Egentligen skulle vi åkt till gammlamormor och fikat idag då hon imorgon skulle läggas in men dem ringde från sjukhuset imorse och ville att hon skulle komma in idag då det fått en tid imorgon för operation! Så vi får fika efteråt!

Jag håller nu på att tvättar för fullt, konstigt nog så har inte tvätten tvättat sig själv när jag legat sjuk! Linus har inga tröjor och inga strumpor rena, så avfuktare går för fullt nere så vi ska ha kläder till plutten imorgon! Ikväll är det Desperate Houswifes och en ny serie som starta förra tisdagen Cougar Town helt underbar!!

Imorgon ska Glenn spela match den sista för säsongen och det blir ingen träning efter det heller. Tråkigt och dumt för honom men skönt att matcherna är slut tycker jag då det tar sådan tid, men självklart ska han ha någon hobby också det är inte det jag säger men det tar tid! Och i och med att det är onsdag imorgon betyder det att jag igen missar en träning, fast jag är ju snorig och hostig så jag kanske inte borde träna imorgon i vilket fall!

Nu tror jag att en tvätt är färdig så jag ska bege mig ner i hänga tvätt!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0