DH och Cougar Town!

Underbara tisdagkväll, dock så känns inte kvällen så bra när jag kollar upp på tv:n och ser att frölunda nu ligger under med 4-0 efter snart 5 min in i andra period! Men vad kan man göra?? Kvällens slut hoppas jag blir bättre med de desperata hemmafruarna och en ny favorit Cougartown!:)

Hemma hos mamma o pappa hittade vi inga påskkläder, men vi fick med oss en scarf och tusen disneyböcker;) haha nee inte riktigt men massa böcker så nu ska vi nog snart gå ur Go´boken. Inte för att Linus orkar sitta och läsa en hel disneybok ännu men snart hoppas vi:) Imorgon får vi gå upp i tid så vi hinner måla oss lite granna, så han är påskfin när de ska ha påskfirande på dagiset!

Jag ska åka in till stan imorgon och handla mat men ska även in i centrum och de öppnar inte förens 10 så får nog åka hem en sväng imellan då jag är inne en halvtimma (minst) för tidigt annars, och handla först känns inge skoj då jag ska köpa frysvaror!

Nu ska jag ta mig och skriva min inhandlingslista och hoppas att min sambo snart kommer hem så han kan klippa till riset så jag kan sätta fjädrar :)

so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0