Freeeeeeedag!

Vad veckorna går fort! Idag hälsar vi Lindas E välkommen till Sverige:) Kommer kanske inte förens ikväll? Men VÄLKOMMEN! Linus verkar piggare idag, tror dock han hade lite feber igårkväll men som sagt verkar han piggare! Igår var jag inne på Babyproffsen och kollade efter örontermometer, och höll på att trilla baklänges och nu när jag skriver detta så kom jag på att jag nog redan sagt detta!:p Jaja, för att komma till saken var jag på apoteket förut och köpte en från Braun men den kostade 600 spänn! FYFAN detta upptäckte jag ju inte förens hon hade slått in den och de andra varorna i kassan JIPPI tänkte jag men jag blev medlem o fick då 10% av köpet, eller antagligen bara termometern när jag kollade kvittot förut men det är i alla fall 10%!

Vi var en snabbsväng hos kusinerna i sollebrunn förut och Lukas hade igår varit och köpt fiskar till sitt akvarium, vilket han hade glömt för en liten stund när jag frågade honom vad han hade gjort igår. För då pratade han mest om sitt läskiga paraply som han hade köpt på leksaksaffären;) Sötunge! Det blev lite kaffe och tjööt sen begav jag och Linus oss hemåt. Dock somnade han vilket jag inte hade hoppats på men så är det ibland. Ska snart börja med pannkakor tänkte jag men kanske hinner damma lite först:) Behövs verkligen måste ju städa innan Petterson kommer;) Annars får jag skäll! HAHAHAHA!!!


So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0