Ibland älskar jag verkligen...

...Att vara vuxen, just att bestämma själv att även om det är en torsdag ELLER måndag så kan man mysa till det. Visst att vi kanske hade mysigt hemma på kvällarna en veckodag när jag bodde hemma, men inte gick mamma o köpte en stor godispåse på en tisdag! Eller som ikväll att äta räkor och vitlöksbröd på en torsdag? Det där extra myset som man gör på helgen. Men egentligen varför? För det är ju mitt i veckan när allt känns som jobbigast man skulle vilja ha något mysigt eller något som piggar upp en i den oftast trista vardagen!

Var en snabbsväng och hälsade på min bror efter att ha hämtat Linus och så sa jag just detta att vi skulle äta räkor ikväll, PÅ EN TORSDAG?? Ja sa jag, och då säger han fast i och för sig åt jag revben igår. Så även min lillebror som fortfarande bor hemma, (fast han var i och för sig själv hemma igår;)) lyxade till det en helt vanlig onsdagkväll:)

Nu ska det strax gräddas våfflor!


So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0