Jobbjobbjobb

Kan någon bara ge mig ett jobb! Jag har nu suttit i snart 1½ timma och försökt skicka iväg diverse olika ansökningar! Men det mesta som ligger ute är personlig assistent försäljare både i telefon och som försäljare i varuhus typ telefoner, elavtal o allt möjligt!!!!! USCH jag klarar inte av när det är telefonförsäljare som ringer eller folk som stoppar mig när jag går på stan såå nee hur skulle jag kunna göra det mot någon? Telefon kanske är lättare då man inte behöver möta människan! Men aa nej jag kanske är kräsen nu men jag klarar nog inte det!

Personlig assistent har jag sökt några faktiskt men jag är rädd att inte min kropp ska klara det om jag tex måste hjälpa dem att flytta sig från rullstol till säng o annat! Tyvärr annars kan jag tro att det är ett roligt jobb.

Linus är på dagis så jag har ialla fall idag tid att sitta här! Men det är så trååkigt, jag vill ha jobb och jag vill ha det nu! Vad fan ska man göra för att få ett i dagens läge??


Nej jag ska nu fortsättta en stund sen blir det lunch o dammsugning av mitt stora hem:)

Ikväll är det träning:)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0