Kvällen är här!

Mormors operation hade gått bra:) det är det vi vet än så länge! Mamma hade pratat med henne, men hon var fortfarande väldigt groggy, så jag ringer inte ikväll.Tänkte ringa imorgon förmiddag istället.

Linus har verkligen varit övertrött i eftermiddag han har ramlat och slått sig på precis allt, slarvat till tusen vid maten och bara varit allmänt grinig! Jag hoppas att det är en gladare son som vaknar imorgon och som kommer hem från dagis;) Egentligen skulle jag behöva åka till stan och handla imorgon, men får se hur jag gör borde sätta mig och leta jobb också och jag hinner nog inte båda under tiden Linus är på dagis!

Fick pratat en stund med Malin förut, trevligt! Vissa grejer var jobbiga andra mindre jobbiga men vi får inte tänka förens imorgon! Ring mig då!

Nu sitter jag och längtar tills klockan blir 21 och greys börjar. Blir nog glass till detta är så godissugen idag men glass duger aldelles utmärkt! :)

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0