Lördag

Japp, bodypump igår! Fick med mig Li det var roligt tycker jag:)! Men det känns idag att man inte varit och pumpat på över 1 månad! OJOJ. Tänk hur det känns imorgon då?? Har för en stund sen varit nere och fixat blomma o lotter till faster som fyller år idag Grattis på 36-årsdagen:)

Glenn är iväg och sågar ner det sista av oljetanken och förhoppningsvis är han hemma igen när det är dags för liet mat i detta hus! Jag ska alldeles strax lägga Linus som är såå trött här nu!




Kolla vad jag kan;)





Trött pappa??



Bada, hoppa, bada!




gos med mamma innan hon åker!



PANNKAKOR!!



Arg blir man om man inte får vända pannkakan själv!

 

BADA NUUU MAMMA!!

 

Glenns våffelställ, "då håller dem sig frasiga";)

Linus hjälpte till med grädden:)

 

Mys med gammelmorfar i solen

 

VÅREN ÄR HÄR!!

 

Igår påväg ut för att njuta av solen!

 



Jag njöt i 10 min sen blev det svinkallt o snälla solen var borta!

So long!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0