lunchtajm

Efter vår lilla frukstund här hemma, gick vi upp för att bada. O min prins har nu heelt vänt och ÄLSKAR verkligen att bada igen, vilket jag är väldigt glad för. MEN det är inte roligt att ta upp honom, då skriker han ordentligt. Efter en stund gav jag efter och nappen hamnade i munnen då sa det pang och oj va trötta vi blev. Så jag gick in och lade honom i sängen och jag tror han hade somnat innan jag ens kommit utanför rummet! Så nu får vi se om det blir nog pannkakor idag? Han får sova så länge han vill idag då det är kalas ikväll!

Jag hoppas att min sambo hittar hem här snart så jag kan åka ner o handla lite! Sen blir det dusch och packning inför natten!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0