Nu tar vi helg!

Jag har nyss kommit hem från stan, eller nu när jag kollar på klockan så har jag visst varit hemma i 1½ timma, tror du tid kan spillas framför en dator?? Oj oj oj! Varit i alingsås på willys och handlat mat, sen åkte jag till caramel och skulle handla godis, lika billigt som förr (nästan i alla fall) trodde jag men inte alls! Jag upptäckte skyltarna (som jag för övrigt letat efter sen jag kom innanför dörren) efter en halv påse! Jag handlade godis för över 100-lappen:D ojoj! Jaja det var inte mycket att göra, jag fick ju bara se glad ut och betala!

Idag köpte jag mina tulipaner som jag brukar köpa vid storhandlingen men köpte även två påskliljor som jag satt ut på trappan:) Tänkte faktiskt leta fram min påsklåda här sen i eftermiddag och kika vad som finns i den!

Tänkte sätta mig i eftermiddag och föra över bilder från kameran och beställa hem, men så tänkte jag att jag kan ju faktiskt vänta tills efter påsk då det antagligen kommer tas lite kort!

Idag är det våffeldagen så idag blir det våfflor till middag och ikväll ska jag och glenn ha lite torsdagsmys med räkor:) Kanske ska ta mig en tur till bolaget innan jag hämtar prinsen så vi kan få oss ett glas vitt också:) Låter inte fel! Det får det nog bli!

Nu ska jag ta tvätten. När lilleman är hämtad tar 2/3 av familjen Persson/Andersson helg:)

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0