Onsdag

Nu är det redan onsdag! Veckan har börjat otroligt bra och förra veckan avslutades bra? haha jag mådde väl inget bra men jag hade min underbara Malin här:) Vilket vägde upp! Dock blev vi lite oroliga inför ullaredtrippen MEN som jag sa till Malin så var det nog den som behövdes;)

Lördag var det ju som sagt kalas/fest hos farbror och oj vilken fest! Jag, mamma och syster var hemma 04, när hände det senast?? Så söndagen var ingen favorit! Men malin kom:) Hon var också trött så vi gjorde några försök till att piggna till, promenad, dusch mat o allt var det nu kuned vara kändes det som! Dock stupa i i säng vid 21! På morgonen ringde ju dock klockan 05.45 så det var väl tur vi somnade i tid! Vi var framme vid 9-tiden vid Gekås och då var det inte mycket folk vilket var väldigt skönt, (mindre skönt för plånboken!) men oj vad trevligt och oj va mycket skoj som kom med hem;)

Igår jobbade jag på nolhaga förskola 7.30-16.00 där var det både kaos och väldigt lugnt! På "våran" sida (FÖLET) så var vi 2 vik. och 1 ordinarie och på andra sidan 2 ordi. och 1 vik. Dock var det den som skulle stänga och den som gick till 16.30 av de ordinarie som var sjuka så det var lite kaos fram o tillbaka! Men på fölet hade vi 8 barn som mest så vi hade jättelugnt!!! Vilket jag nästan tycker är jobbigt! Så på min rast blev det inte att sätta sig i personalrummet utan jag fick allt ta på mig och gå ut och gå i det UNDERBARA vädret! Annars hade jag nog blivit dödstrött! Det var i vilket fall väldigt skönt att komma hem men lite tråkigt att inte få fler dagar! Men de sa att de ringer garanterat igen:)

Linus är idag ledig från dagis då jag kände att gårdagen var så lång och han var trött å då vill jag inte dra upp honom på morgonen om han kan sova (vilket han självklart inte villle idag) men det blir ju ändå en lugn dag för honom! Vi ska snart bege oss ner till hans gamlamormor och gamlamorfar som vi inte har hälsat på sen typ 20 feb. tror att dem längtar sönder sig snart! (vi med kanske:) ) Ikväll ska glenn på årsmöte så ingen träning idag heller!! Men nu får det va nog snart!!!

frukttajm här hemma strax!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0