Onsdag = Bodystep, Onsdag = Grey´s

Älskar onsdagskvällar! Först träning o sen hem för kvällsfika och mys i soffan till Grey´s Anatomy:) Kan inte bli bättre. Jag o lilleman har nu varit hemma en timma, ska alldeles strax börja med maten, idag blir det Schnitzel och klyftpotatis lite vardagslyx med klyftpotatis mitt i veckan. Det kan man behöva ibland!

Jag är dock liite avis på min syster (och kusin) som idag beger sig upp (dock med buss o det är jag inte avis på) till Lindvallen och mamma o pappa! Njuut kära ni! Jag tror detta är första året jag itne åker på skidsemester sen jag var 1?2? Det känns faktiskt konstigt! Men jag har Thailand o se fram emot o som vi lägger undan pengar till, plus garagebygge och allt vad vi nu ska hitta på här hemma, man kan inte få allt!

Min kära son sitter nu och försöker bita sig i knät?? Man undrar allt vad som försigår i deras små huvuden! Glenn blir sen idag då han är i Borås och jobbar igen! Lite småfel som ska rättas till! Nu tror jag Linus leker kurragömma i skåpen och har lyckats stänga dörren bakom sig!!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0