Onsdag

Mormor ligger på uppvaket vi väntar på besked, men det hade inte tagit längre tid än planerat och det borde ju vara positivt! Jag hoppas också för morfars skull att hon får komma hem innan helgen! självklart är det väl inte kul för mormor o ligga där hela helgen heller!

Jag har nu på förmiddagen fått rensat min garderob inför ullared då den nu kan fyllas på;) tvätt nr2 är nog snart färdig och jag ska strax bära upp den strukna tvätten! Fick ett samtal nu angående jobb den 16:onde i alingsås:) Får ringa och prata med glenn om hur vi ska lösa det också då det är en tisdag, för även prata med dagis då!

Ikväll ska som sagt Glenn spela match och vi håller tummarna att han inte bryter något eller skadar sig sista matchen för säsongen! Då det annars hade varit vår vanliga otur! Jag ska njuta av ett nytt avsnitt av greys:D

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0