Påskstäda!

Det är det verkligen dags för nu, men jag missade hela gårdagen här så jag hade lite att läsa ikapp! Är inte riktigt färdig ännu! Linus är i alla fall på dagis nu och busar! Jag skulle bege mig till banken förut för att sätta in pengar men då öppnade dem visst inte förens 10 så får åka lite tidigare sen och fixa detta innan jag hämtar lillprinsen!

Men dagen ska alltså ägnas åt påskstädning! JIPPI! men det blir ju fint när det är gjort! Igår kom mamma o pappa hem men det blev inget besök då jag skulle iväg o träna o B fyllde år så dit skulle vi hinna en sväng också. Så besök hos dem blir det imorgon! Då gymmet är stängt torsdag-måndag så måste man passa på att träna nu måndag och onsdag! Sen blir det ju inte på en vecka och man lär ju svulla under denna helg! I alla fall jag som inte kan behärska mig bland alla dessa goda nougatägg som kan finnas lite här å där! Jag och Linus skall imorgon fortsätta måla påskteckningar tänkte jag! Han började lite i lördags, men det var sådär roligt!:P

Imorgon blir det också kanske en playdate av grannarna, A och L:) trevligt! Skoj att det finns jämngamla barn på gatan inför framtiden om inte annat!

Nu ska jag försöka läsa färdigt och sedan börja damma!!

So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0