REGN

Regnet öser ner om vartannat här hemma, inget kul men det får faktiskt regna hur mycket det vill bara det inte kommer någon mer snö! Men jag tycker ändå inte att det är något roligt med det hela! Dock är jag glad att jag ser mer o mer av min lilla gräsmatta för var dag som går!

Här hemma pågår dammning av nedervåningen, bara köket kvar sen är det toaletterna och golven! Vi var nere hos Sandra o småpojkarna (stora killen var på dagis) på en kaffe i förmiddags och sen skulle vi hem o göra pannkakor, men vem somnade i bilen om inte min kära son! Men idag får han inte sova mer än 2 timmar så snart ska jag göra iordning smeten o sedan väcka honom så han får vara med o grädda dem! Som han älskar att laga mat!

Ikväll blir det en tur upp till svärmor o svärfar! Efter en efterlängtad lasagne till middag!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0