Saltkråkan

Min son sover fortfarande och för att helgen har rullat på med bus här o där så får han sova! Dock är min tanke att max 2 timmar ska börja nu nästa vecka! Då han vaknar väldigt tidigt på morgonen igen! Jag har i alla fall fått strykit mina 2 HÄRLIGA tvättkorgar och dem står beredda att bäras upp! Det gick väldigt lätt då jag satte på Saltkråkan - Tjorven och Skrållan (linus julklapp). Men om jag inte har fel så finns det nog lite på sträcket nere som kan ha torkat och är redo för strykjärnet! Ska alldeles strax hänga upp en tvätt så då får jag väl ta med det upp i alla fall sen om det blir struket nu det får vi se!

Sandra erbjöd sig att laga mat så min kära sambo o de andra är nu där och äter och här sitter jag o hungrar;) Förhoppningsvis så kommer Glenn med en liten låda till mig och Linus om en stund! Annars får jag nog steka hamburgare till oss snart!

Håll tummarna att vi får plats på stepen ikväll:)

So long!

Ps. Maten kom nu:)


Kommentarer
Postat av: syster

å de fick vi! :) är dock helt slut nu, men gött att vara igång igen:) puss

2010-03-21 @ 18:40:39
Postat av: Sandra

Ja precis:)

2010-03-22 @ 10:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0