shopping

Idag fick jag lite egentid i alingsås, skulle handla mat men passade också på att gå lite i stan. Fick köpt mig ett par jeansleggins:) (jaa jag vet att jag ska till ullared på måndag) Sen kollade jag efter en örontermometer men höll på att trilla baklänges när  jag såg vad babyproffsen tog för dem. 400:- Men enligt min mamma så var det nog inte så dyrt men ska i alla fall kolla på apoteket imorgon!

Idag fick jag väcka Linus igen när jag kom för att hämta honom å han är ännu gnälligare idag! Ska allra helst bäras så när vi ätit och pappan i huset åker till J för att hjälpa honom i tvättstugan så åker vi en snabbsväng till mormor o morfar som jag hoppas är hemma? ringde min far nyss men han hade inte tid att prata, han hade väl kunder o sa att han kunde ringa upp istället. Och mamma har åkt med Jenny och min morfar för att hälsa på mormor på sjukhuset!

Blev en snabbfika med Lisan förut också:) Tack för dem underbara blåbärsmuffinsen:D:D Kunde inte stanna så länge då det var dags för hämtning av lillfisen! Har också fått bokat om min klipptid från tisdag till torsdag då jag ska jobba på tisdag (kanske ni har missat?) Imorgon hoppas jag att jag får städat lite och förhoppningsvis sova längre än till 6.15!!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0