Söndag

Jag är dödstrött (OVANLIGT??) efter en helg där jag inte gjort ett skit känns det som! Mest väntat o väntat! Glenn har (håller fortfarande på) bytt panna hos sin mor o far. De började i fredags men allt tog längre tid än de trodde då det var ett h-lvete att få upp pannan från förre ägaren! Så kl 19.30 kom dem till gendalen de trodde nog att de skulle vara där lite efter 17 kanske? Jag o Linus åkte upp och var där vid 16.30 (vi var redan hungriga då) men P som skulle komma med potatis kom ju inte förens 19 typ så det blev tillslut kinamat 19.45 ohh då var jag hungrig! Linus hade ju ätit konstant från halv5 tills P o kusinerna kom så han var nog inte så hungrig men han åt ris och friterade räkor! Han somnade gott någon gång efter 21 tror jag. Jag o Glenn var kvar tills lite efter 12 slaget, men Linus som sov så gott fick sova vidare!

Kl 9.00 började de på lördagen! fast de var nog inte uppe i gendalen förens nästan 11 när jag och Linus begav oss till sollebrunn för att fika hos J o M. Sen var vi hos mamma o pappa en stund och kollade när de packade (linus sov dock i vagnen). De åker till Lindvallen idag (neeeej jag är inte avundsjuk;)) de är nog snart framme skulle jag gissa på om de kom iväg som det hade tänkt! Vid 15-tiden var det middag o gendalen och sen var vi där tills någon gång efter 23!

Inatt ska svärmor jobba så idag stannade jag o Linus hemma så hon förhoppningsvis kan sova en stund på dagen nu medans dem andra grejar i källaren. Svärfar kommer hem ikväll nån gång och ska inspektera;) o ikväll hoppas vi på träning! Tyvärr hade mamma med sig nyckeln till gymmet så vi kunde inte åka ner nu o kolla om det fanns plats men vi får ringa ner efter 4 sen. Annars tar jag o Sofie oss en promenix!

Linus har precis somnat och jag funderar på om han kommer sova förbi lunchen då vi idag måste äta tidig middag då det är träning redan 17.00. Nu ska jag se om jag kan ta tag i min stryktvätt snart. Har en ofantligt stor hög! USCH

So lonng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0