Suck

Blev ingen träning idag då Glenn blev sen hem, SYND=/ Nu sitter jag här hemma o är så j*vla godissugen istället, men det kan ju alla räkna ut att godis utan träning inte är en bra kombination och väntar jag liet till så är allt stängt så då kan jag ju inte åka och köpa något!!

Idag har jag försökt hitta mitt hem bland alla kläder och leksaker! Förhoppningsvis haar jag hittat det helt o hållet imorgon. Mormor ringde förut och hon har blivit kanonförkyld så det blir ingen fika där imorgon då vi inte vill ha fler sjukdomar i detta hus! Så blir ju mer tid här hemma, men vi måste också ge oss ut så håll tummarna att solen skiner imorgon så lekplatsen kan besökas av mor o son! (det är såå mycket roligare att gå dit när solen lyser, jag vet att man kan gå dit ändå!)

Blev ett litet snabb-besök hos min farmor o farfar idag men Linus var absolut inte på humör (det förändrades inte särskilt här hemma heller) så vi begav oss hemåt för middagsfix. Sen bäddade vi rent i sängarna och jag bytte om för att träna, vilket resulterade till att vi fick byta om igen:p

Nu ska jg snart försöka ta mig lite kvällsmat o hoppas på sängen tidigt!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0