träningsabstinens!

Jag vet inte när jag var o tränade sist! Det känns som snart en månad sen! USCH USCH USCH!! Hade inte Glenn haft årsmöte med fotbollen idag så hade jag suttit här i soffan utmattad efter ett härligt bodystep-pass! Gittan hade idag saknat oss skrev hon här förut! Så på söndag är det dags!!! Nu får det faktiskt vara nog! Imorgon ska Linus iväg till dagis igen som vanligt 9-14 (han har inga som vanligt tider känns det som) och 9.30 sitter jag hos frissan:) Blir en kaffe hos mamma i mellan lämning och klipp, sen ska jag hem och sätta mig vid arbetsförmedlingens hemsida och andra jobbsidor, MÅSTE MÅSTE! Arbetsförmedlingen 11.00 på fredag!

Ikväll var jag och Linus en sväng hos mormor o morfar och myste lite. Dem åker till fjällen på söndag och jag är ABSOLUT inte avundsjuk, inte alls!! Hade jag varit gjord av pengar så hade jag med åkt men nu är det som det är och vi får satsa på fjällen nästa år istället!

Snart är det dags för Greys, me like!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0