trött, tröttare, tröttast!

05.30 piper vår levande väckarklocka:D oohh vad jag älskar min son! Men vad kan man göra! Fick iväg honom till dagis, där det var väldigt mycket tårar när mamma gick! Är så trött så vet inte om jag berätta detta igår därför säger jag det isåfall en gång till, då vi kom till min mormor så skrek han och släppte inte mig på en liten stund! Samma sak hände när vi kom till mamma o pappa igår men det gick över lite fortare där. Men han kanske börjar bli mammig? Någon gång skall väl det komma också, eller så var det bara att måndag och tisdag var helt mammafritt så han hade saknat mig lite! Det märker vi väl snart.

Jag ska alldeles strax åka för att hämta min skrutt! Har dock inte sökt ett enda jobb, men sparat några annonser som skall kollas på ikväll eller morgondagen då 1 är sista ansökning imorgon o 1 på måndag! Har idag i alla fall fått klippt mig vilket var VÄLBEHÖVLIGT dock ångrar jag nu när jag kommer hem att jag inte hade bokat tid för något mer. Men det får vi ta nästa gång!

Glenn slutar tidigare idag då han behöver åka och hjälpa sin mamma! Så han är nog hemma före mig igen! Då blir det sen lunch/tidig middag!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0