VÄLKOMMEN FREDAG!!!

Fredag är en av veckans höjdpunkter tycker nog jag! Känna att om några timmar kommer G hem och vi har helgen framför oss, och (som vanligt) är den fullspäckad! Jag ska träna i eftermiddag o då åker Glenn och Linus till gendalen och börjar riva oljetanken så åker jag dit efteråt. Sen imorgon är det antingen fortsättning eller uppsättning av gips i källaren hos S o M! och på eftermiddag/kväll är det kalas hos faster! Söndagen är fri än så länge, ska träna men annars frii som en fågel! Men mamma o pappa kommer ju hem då, så kommer dem tidigt så blir det väl en tur dit!

Om en timma ska vi åka ner till gamlamormor o gamlamorfar och åter igen äta våfflor, hon ringde igår och frågade om vi hade ätit våfflor? Mm till middag, jaha vi åt inga idag för vi tänkte äta med er imorgon. MEN våfflor är gott och man kan absolut äta det 2 dagar i rad enligt mig!!

Förhoppningsvis hinns ett besök hos Li med:)

Tänkte ni skulle få lite bilder men blir bara en då det krånglar nu!

 

Nya mysstället?? Här nu på morgonen med banan i största hugg;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0