din son är sjuk!

Jo men eller hur?? Nja! Dem ringde från dagis lite innan 11 och sade att han inte är sig själv. Han gnäller o så, (ooj vad farligt) sen rinner näsan lite men det kan den ju göra ändå. JAa det kan den! Jag stod i provrummet på Indiska i trollhättan. så ringde min svägerska som fick åka och hämta honom. Så jag fick handlat färdigt! TACK!!!

Nu är jag nog klar inför studenten? Elelr ja, ett kort kanske vi ska ha också? Men nästan! :) Linus sover nu o lär väl göra en stund till då han inte somna förens 14. Min syster är på intervju nu o nu sitter jag o håller alla tummar o tår! Hon var heelt otroligt fin igår! Jag var världens stoltaste storasyster!

Nu ska jag njuta lite av solen innan plutten ska vakna!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0