En bra dag som är en tung dag!

Idag är jag glad att jag hade saker att göra! Just nu känns det lite tungt, min Malin sitter nu på flyget till turkiet!=/ Men va bra det kommer bli för henne! Vid 21-tiden landar hon och då blir hon hämtad av en vän som hon ska spendera tid med tills V slutar jobba och då ska hon få åka och träffa honom och se sin nya bostad för första gången:) Jag är såå glad för din skull men usch vad jag och Linus kommer sakna Tant Malin!!!!

Idag har vi varit på1½ årskontroll med plutten, allt såg bra ut! Nu väger han över 10kg, han är en tung liten grabb! :) Sen hämtade vi mamma och begav oss till Trollhättan:) Hade en mysdag med shopping inblandat, Linus fick 2 par skor, 3 par shorts, 2 t-shirt, 2 par sockar och en tjock tröja! Jag köpte mig en tröja, och mamma fick handlat kläder till studenten. Det blev smörgås och kaffe, och sedan mjukglass och en vanilla latte innan vi begav oss hemåt.

Har varit nere hos mamma o pappa en snabbis på en fika nu ikväll, mest för att säga hejdå till min syster som åker med skolan till Alanya imorgon! Ta hand om er och gå inte själva!!!! Ha s¨å skoj också!!=)

Nu börjar snart tisdagskvällen, UB - DH - CT 20.00-22.30:D Glenn hatar tisdagar!!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0