Halva veckan

Halva veckan har gått, jag har jobbat "2" dagar, idag var det dock bara 2,5 timma men det är pengar det med! Efter jag slutat åkte jag till jysk för att köpa nya ute-krukor som jag sett i reklambladet. Dock var dem mörkare än vad jag trodde o då köper jag dem nog lika gärna på Rusta där dem är typ 70 kr billigare o kanske lite mörkare men det får gå! Sen blev det en snabbsväng på ÖB o sedan WILLYS där det tog tiiid i kassan! En gubbe gick före (han frågade när han stod i kassan, jag ska bara ha en dosa snus) men man frågar väl innan man går förbi?? O då fanns ju inte den sorten hos henne så hon fick gå iväg o jaa jag hann inte hem med varorna innan jag hämtade prinsen. Å det är väl inte hela världen men hade varit skönt.

Har nu ätit lunch o har kycklingen till middagen i ugnen o ska snart väcka sonen som somnade på 2 sekunder i bilen! Ikväll blir det träning:)

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0