Långledigt!

För mig o Linus i varje fall, Glenn ska jobba imorgon. Kanske inte hela dagen men ändå, fast iofs är jag och Linus inte hemma på dagen. För då ska vi faktiskt träffa underbara Malin och Linda:) Underbart dock inte anledningen men aldrig fel att träffa dessa människor! Usch vad vi kommer sakna dig fröken Pettersson!! Men du vet att jag vill att du ska vara lycklig!!!

Helgen har börjat fint, jag o Linus åkte igår upp till stugan=) Myspys, vädret var däremot skit igår då det regnade i stort sett heela kvällen! Idag har det hållt upp ohc varit lite "varmare" men det brukar ju kännas råare när det regnar! När vi kom hem började vi med maten, blev grillspätt och klyftpotatis! Gottgott, Peter var här och hjälpte Glenn med tapetseringen när jag kom hem. Tror det kan varfa färdigt nu för nu kom dem ner här! :) Bara dörrarna som ska målas en sista gång o element ska på plats!

Imorgon blir det fullt upp i alla fall, först stora staden och sedan på kvällen kommer Rebecca Malin och kanske Ulli hit för att tjöta lite:) Arvingarna hoppar vi nog över antagligen då vi inte vill gå själva! Men vi får se!

hade en underbar lördag hos Malin med lunch, middag, sång och som vanligt massa tjöt innan vi somnade! UNDERBART!!!

Nu ska jag vara lite social med min sambo innan vi nanar kudden!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0