magsjuka

Imorse ropade min kära sambo, KOM UPP, MAGSJUKA! Neeej neeej neej, tänkte jag! Men det som jag fick se sen var en superglad kille i badkaret! Han har spytt under tidig morgon o antagligen i sömnen! Usch vad hemskt!! Men sen har han inte spytt under hela dagen! Men han har ju inte ätit jättemycket heller. Nu har han somnat, var inte jättenöjd med att vi skulle sova direkt men till slut gick det bra:) Jag har hunnit damma och dammsuga sovrummet, när glenn kommer hem får han lyfta i madrasserna så vi kan bädda o sova i vår säng igen:DD ÄNTLIGEN!!

Jag skulle egentligen städat hela huset idag, men med sonen hemma o jag inte visste hur dagen skulle urarta sig (+det underbara vädret) så sket vi i det! O skönt tycker jag, då jag även om vädret visade sin fina sida hade varit inne o städat om Linus varit frisk o varit på dagis. C som jag pratade med när jag ringde dagis fråga vad som händer Jag saknar Linus! GULLIGT! Dock sa hon att vattenkoppor går på dagis med, JIPPI! Men vi hoppas slippa det! Linus hann ju gå en heel dag på dagis innan nästa sjukdom dök upp så nu får det räcka tycker jag!!

Nytt försök till städning imorgon! Nu ska jag slappa framför tv:n/datorn ett tag till!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0