Mors dag, systers dag!

Idag är det morsdag:) Jag fick kaffe på sängen av min son och blommor. Men idag är det också min systers studentbal! Hon beger sig nog nu ner till frissan för att få håret fint! Sminkning tror jag är avklarad innan utav vår duktiga moster! Ska om 1 timma försöka ta mig ner och börja fixa lunch till dem allihop. Glenn har målat dörrarna in till klädkammaren o nu tvättar han av altanen så han får jag nog hämta innan vi ska bege oss till gräfsnäsparken o ta MASSA kort! Jag minns min bal o vad roligt det var, även om vi inte hade kortege och allt det ddem har här. Men vi hade ne fin bal med! Miin syster kommer i alla fall bli sååå fin! O min mormor kommer stå och gråta i gräfsnäs om några timmar!

Sen ska vi in till stan o stå utanför hotellet o ta ännu mera kort:)

Linus är med farmor, farfar, faster, martin o pojkkusinerna i göteborg på barnens flygdag eller nåt sådant? sen blir det nog en tur till liseberg med. Glenn ska spela match o då fick vi skaffa barnvakt som blev utflykt hela dagen!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0