Slappar söndag!

Usch, jag själv åkte på magsjukan natten till fredag:( fyyy säger jag bara! Finns det något värre?? Men idag är jag pigg och ska inte längre smittas nu i eftermiddag!

Jag började må bra redan fredagkväll då jag fick i mig lite mat, kollade Så ska det låta och sedan lite på Apollo 13. Igår tog vi det väldigt lugnt, hade intejag varit sjuk skulle Glenn åkt och hälsat på Peter, de skulle grilla o spela tv-spel. Men nu kunde hn ju inte tyvärr, för de lär nog dröja några helger innan det går att få ihop igen. Vi fikade ute, lekte ute sen sov Linus o då klippte Glenn gräset (tills bensinen tog slut) då fick han bege sig iväg o inhandla det, och ävne glass MUMS!! Sedan fortsatte han o jag låg o gottade mig i solen, (brände mig) har inte ont men är rööd! Sen kom pappa o rasmus förbi en svän (de oroade sig inte för att bli smittade då de redan borde blivit sjuka isf) Rasmus var ute och övningskörde! Lagom vaknade Linus så han fick gosa lite med morbror o morfar. Sen fick han hjälpa pappa med de sista! grillning blev middagen igår vi åt ute, PREMIÄR=), Sen gick vi en promenad, Linus å mamma åt piggelin o sen blev det bad o välling!

Idag har jag o Linus lekt ute, pappan i huset är hos sin mamma o tömmer deras damm, då de tror att duken är hål i. Får se vad som skett där i vattnet! Snart kommer väl han hem, linus sover gott och jag ska stoppa något i magen!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0