SUPERDAG!!

Jag har fått sommarvikariat inom hemtjänsten oh vad jag är GLAD!! Dagen började med sol och slutar med sol! Först körde jag Linus till dagis, påväg därifrån ringer Maria och meddelar att jobbet är mitt:):) Hem o stoppade i mig något att äta o sen ner till sollebrunn för att klippa o färga håret:)

När det var färdigt, (blev brynplock + färg o även en volymtång=)) så blev det ICA o där köpte jag årets första glasstrut:) Den nya cornetto 25SPÄNN usch! Å visst den var god men 25 spänn?? Låg i solen i 1½timme innan lillen hämtades hem o då spenderade vi ännu 1 timma i solen!

Efter middagen åkte vi ner till mamma o pappa, jag hämtade lite plantor! Rabarber o jordgubbar:D Så nu hoppas vi att dem överlever i vårt nya land =)

Nu ska jag njuta av ensamheten en stund till, när Glenn kommer hem ska plantorna ner i jorden!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0