tisdag = tvkväll

Like always 20-22.30 sitter jag framför tv:n på en tisdag! I alla fall ett tag till! Ingen aning om när serierna tar slut? Men jag gillar dessa kvällar, min sambo är inte lika förtjust. Men han tränar i alla fall tills nån gång efter 20?

Jag har idag städat, varit hos mamma och min mormor sen städade vi lite till och lagom tills jag var färdig ringde Li o frågade om hon fick komma förbi:) Det blev en kaffe o lite tjöt! TREVLIGT! Önskar henne lycka till imorgon på intervjun i hjälmared. Sen blev det middag, vi fick upp garderobsdörrarna i sovrummet. Så nu är det knoppar som ska beställas o dörrarna till klädkammaren ska målas. Kanske vi köper nya handtag till dem.

Nu ska jag ta mig en snabb dusch innan min kväll börjar.

Ugly Betty, Desperate Houswifes, Cougar Town!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0