Måndag

Måndagar är oftast inga bra dagar man är trött o kanske lite irriterad just pga tröttheten. Idag är inget undantag, är inte irriterad men sjukt trött. Det är rätt konstigt egentligen att även om man kanske inte gjort något särskilt på helgen så är man såå trött! Men det är väl inte mycket man kan göra åt det!

Lalandia var TOPPEN Linus var salig både i bad och lekland! Leklandet besökte vi dock inte förens sista dagen o tur var väl det för det är nog lite svårt o välja vilket man ska göra! =) Bilder kommer när jag fått laddat över dem till datorn!

I fredags fixade jag första julklappen:) Det var meningen att det skulle bli farsdagpresent men jag ändrade mig. O igår bestämdes datum för Ulllaredtripp för julklappsinköp så det känns bra!

Ska jobba tisdag, onsdag o fredag denna veckan i Nossebro. Inte det roligaste men pengar pengar:) Jag jobbade 2 eftermiddagar på "stora" avdelningen här i Mellby förra veckan o oh vad jag tyckte det var skoj! Japp jag ska läsa till förskolelärare nån gång;) har i alla fall kollat lite på att läsa Matte B o Engelska B!

Linus verkar inte vilja sova idag heller så nu får jag hämta honom!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0