soooon

Snart så är det äntligen semester för familjen Persson/Andersson, då jag jobbat hela sommaren o Glenn byggt garage på sin pappaledighet så tycker vi att vi är välförtjänta av en semester nu! På tisdag beger vi oss till vårt kära Danmark, vad jag tycker om detta grannland! Rödby skall få sig ett besök eller i alla fall deras badland! Lalandia here we come. Imorgon beger jag mig in till stan så fort jag lämnat Linus och lämnar in min lapp o handlar lite på Willys sen blir det hem o packa o städa övervåningen som inte orkades med idag.

Sen blir det kalas för o fira Emelie på sin 18-årsdag, (vad alla blir stora)! Sen hem och sova för att upp tidigt o köra bil! :)Jag tror att jag nu ska väcka min sambo i soffan för att bege oss upp o sova i sängen istället!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0