städdag

Jag o Linus har en städdag, det går dock sakta framåt. Men är man inte riktigt 100  varken han eller jag så är det väl okej! Övervåning avklarad förutom toaletten, tänkte jag skulle börja här nere nu lite innan han vaknar. Och han sover i sin säng!!! Vilket han inte gjort sen i fredags när han sovit middag:) SKÖNT!! O inatt kom han inte in till oss heller!:) Så jag har sovit som en prinsessa, ändå är jag jättetrött!

Linus har som sagt sovit även i vår säng nattetid, (då han vaknar upp nån gång mellan 23-03) men inatt har han alltså sovit i säng:) Så han har varit hemma från dagis hela veckan! I eftermiddag ska jag o Linus åka med syster/moster till Trollhättan å fika o kika lite i affärerna, myspys!

Imorgon ska jag packa inför stockholmstrippen, vi åker på fredag förmiddag o kommer hem på lördagkväll! Vi ska på barndop, Glenns lumparkompis Antons son Hugo skall döpas. Ska bli skoj o träffa honom, o hans lilla familj:) De kunde tyvärr inte komma när Linus döptes då de hade andra planer så detta är första gången jag träffar honom!

Japp städa var det!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0